accessibility-icon
share-icon
 צילום: יונתן זינדל, פלאש 90
צילום: יונתן זינדל, פלאש 90

השרה רגב: "דורות של יוצאי מרוקו חלמו על השלום עם הארץ שבה נולדו"

מערכת C14

מערכת C14

כד כסלו ה'תשפא (10.12.20)

0

like

0

dislike


בפוסט שפירסמה שרת התחבורה מירי רגב בפייסבוק כתבה:
"דורות של יהודים יוצאי מרוקו חלמו על השלום עם הארץ שבה נולדו ובה השורשים התרבותיים שלנו נטועים כל כך. תודה לך הנשיא טראמפ, תודה למלך מרוקו מוחמד השישי ותודה לראש הממשלה בנימין נתניהו. אין יותר סמלי שהערב אנחנו מדליקים אור גדול בלבבות של הסבים והסבתות, ההורים שלנו שזוכים עוד בחייהם לראות את הנס הזה והשלום החשוב הזה. אני נרגשת מאוד, תברק אללה עלינא ועליהום. (תבוא ברכת השם עלינו ועליהם)"
יו"ר הקואלציה, ח"כ מיקי זוהר הגיב: "כינון יחסים בין ישראל למרוקו? עכשיו נראה את יריבנו הפוליטיים מבקרים אותנו על כך שאנחנו נאבקים בעבור רה״מ 🙂 ברוך ה׳, הנה לכם עוד הישג מדהים וחסר תקדים של נתניהו והליכוד. היום כבר ניתן לקבוע שמדינת ישראל בשיא כל הזמנים ביחסים שלה עם מדינות העולם בכלל ומדינות ערב בפרט."

ח"כ אסנת מארק (הליכוד) הגיבה: "עוד הישג בלתי נתפס לראש הממשלה נתניהו בערב חג שכולו ניסים ואור. האמת שההסכם הזה מרגש אותי אפילו יותר מקודמיו. כמי שהוריה עלו ממרוקו ועזבו חיי שפע ופאר כדי לממש את החזון הציוני וקיבוץ הגלויות, אין מרגשת מבשורה על התקדמות לקראת הסכם שלום היסטורי עם מרוקו"

עקבו אחרינו גם ב-Google News