ראש הממשלה ושר הבריאות קיימו במרכז הלגוסטי שאחראי לקליטת החיסונים סיור ועמדו מקרוב על שמירתם. שר הבריאות יולי אדלשטיין: "סיימנו מפגש עם מנהלי קופות החולים, ומכאן החיסונים יגיעו אליהם ולאוכלוסייה. אנחנו מצפים להיענות של הציבור. אחרי מנת החיסון השנייה שיקבלו האנשים שיבואו להתחסן – הם יקבלו דרכון ירוק, שיאפשר פטור מבידוד ודברים נוספים".
ראש הממשלה נתניהו מסר בתום הסיור: "אנחנו לא רוצים אווירה של סוף קורס. קיבלנו החלטה על הגבלות נוספות בחנוכה, אך הדבר לא התאפשר". עוד הוסיף: "ישראל מקדימה כמעט את כל העולם במתן החיסונים למיליוני אזרחי ישראל. מסתכלים עלינו ברמה הגבוהה ביותר בעולם, מעריכים את העובדה שהצלחנו להביא חיסונים ונביא אותם לציבור באמצעות מתקני האחסון ובאמצעות קופות החולים. המטרה שלנו היא לפתוח את הכלכלה במהירות האפשרית ולהחזיר את החיים למסלול. אבל זה דורש את שיתוף הפעולה של האזרחים".
נתניהו אף התייחס לנתוני התחלואה: "התחלואה הקשה בישראל היא מהנמוכות בעולם המערבי. אנחנו לא רוצים שתהיה כאן אווירה של סוף קורס – לכן החלטנו על הגבלות. אם הן ייכשלו – נלך לסגר מלא".
לסיום התייחס נתניהו לתהליך קבלת ההחלטות: "אנחנו מקבלים החלטות הכי טובות שיש ואני גאה בזה. אי אפשר לנפח באופן מלאכותי כל נקודה וכל ויכוח: זה התהליך של קבלת ההחלטות ואנחנו נמדדים בתוצאות. התוצאות של מדינת ישראל מצוינות"
מנכ"ל טבע אמר בסיור, "אנחנו ערוכים לקליטת 5 מיליון חיסונים של חברת פייזר, ועוד 6 מיליון של מודרנה".
