ראשי//כללייו"ר ועדת חוקה יעקב אשר: "טוב עשה ראה"מ שביטל את הסגר בחנוכה, מצב התחלואה לא מצדיק פגיעה קשה כל כך בזכויות האזרחים שמבקשים לשמוח בחג"מערכת C14כד כסלו ה'תשפא (10.12.20)000כתבו תגובה