accessibility-icon
share-icon

יו"ר ועדת חוקה יעקב אשר: "טוב עשה ראה"מ שביטל את הסגר בחנוכה, מצב התחלואה לא מצדיק פגיעה קשה כל כך בזכויות האזרחים שמבקשים לשמוח בחג"

מערכת C14

מערכת C14

כד כסלו ה'תשפא (10.12.20)

0

like

0

dislike


עקבו אחרינו גם ב-Google News