בית המשפט המחוזי הרשיע היום (ד') את הגננת המתעללת כרמל מעודה, בשורה של התעללויות בפעוטות ובתקיפת חסרי ישע. השופטים קבעו כי גזר הדין יינתן במועד אחר. במהלך הדיון צעקו ההורים שילדיהם עברו התעללות לעבר מעודה: "המתעללת המפורסמת במדינה – היום את נפרדת מ'לכאורה'. אין 'לכאורה' על הדמעות של הילדים ועל הטיפולים שהם עוברים".
חבר הכנסת אופיר כץ הגיב להרשעתה של כרמל מעודה: "התחלתי לעסוק בנושא ההתעללות בפעוטות מרגע שנחשפה פרשת כרמל מעודה. ביחד עם מדינה שלמה הזדעזעתי לראות את אותם סרטונים קשים, והתחייבתי שאעשה הכל על מנת שדבר כזה לא יחזור".
"אני בקשר יום יומי עם ההורים וחיזקתי אותם גם הבוקר" הוסיף חבר הכנסת, "היום היא הורשעה, ונעשה צדק, אבל צדק חלקי. הצדק האמיתי יהיה כשהיא תשב מאחורי סורג ובריח לזמן ממושך".
"אמשיך להיאבק עד אשר הצעת החוק שלי שקובעת שכל מתעללת תשב בכלא תעבור, עד אשר אתקן את הליקויים בהתנהלות מערכת אכיפת החוק והמשפט בתיקים אלו, עד אשר תעבור הצעת החוק שלי לאיסור עיסוק עם חסרי ישע למי שהתעללה ועד שתהיה מעטפת שיקום לנפגעים. אמשיך לשמש כפה של ההורים והילדים" סיים כץ.
