לאחר שהבוקר הגיעו לנתב"ג חיסוני הקורונה של פייזר. מיהרו בליכוד לעקוץ את יו"ר האופוזיציה יאיר לפיד עם סרטון בו נשמע אומר כי אזרחי ישראל יחכו לחיסונים בינאור "והוא לא יגיע" ומיד לאחר מכן תיעוד של רה"מ מציג את החיסונים שהגיעו הבוקר כבר בדצמבר.
לפיד צודק. החיסונים לא הגיעו בינואר, ראש הממשלה נתניהו ומשרד הבריאות הביאו אותם כבר בתחילת דצמבר. pic.twitter.com/lxB4CPoma7
— הליכוד (@Likud_Party) December 9, 2020
