בשורה לישראלים הנופשים בדובאי – או הפקרות בריאותית באמצע המלחמה בגל השלישי?
לאחר מספר ימים של דיונים, ולחץ שהפעיל משרד החוץ, הוחלט להשאיר את איחוד האמירויות כמדינה ירוקה – זאת למרות נתוני התחלואה באמירויות.
נתוני ההידבקות באמירויות לא עומדים בשלב זה בקריטריונים לעיר אדומה. למרות זאת, ביקשו גורמים מקצועיים להגדיר אותה כאדומה, בעקבות ההתקהלויות הרבות של ישראלים במדינה.
ח״כ איילת שקד תקפה את ההחלטה: ״מאות ישראלים חוזרים עם קורונה מאיחוד האמירויות. הממשלה חייבת להחיל חובת בדיקה מהירה בשדה התעופה עם הנחיתה.
מדובר בהפקרה בריאותית של האזרחים ושל הכלכלה הישראלית".
