בעקבות פרישתו הצפויה של ח"כ גדעון סער מהכנסת, מי שצפוי להיכנס למקומו בכנסת הוא ניסים ואטורי מאלוני הבשן, בעל תואר ראשון במשפטים, אשר הוצב מספר פעמים ברשימת הליכוד, אך מעולם לא נכנס לכנסת.
ואטורי שימש לאחרונה כמנהל פרויקטים של משרד הביטחון ומגדיר את עצמו כתומך נתניהו: "אצלנו בדם זה ללכת עם המנהיג, מאז ומתמיד. גם אם יש אי אלה חילוקי עם נתניהו אני תמיד אתו זה המנהיג שלנו".
ואטורי נזהר מלהגיב עדיין להתפתחויות, וממתין למחר אך בתגובה ראשונה לערוץ 20 הוא אומר כי היה: "בהלם מההודעה של גדעון. אני מצטער שככה הגיב".
ואטורי היה היו"ר הראשון של נוער הליכוד ושימש בתפקיד בשנת 1991. ואטורי הוא גם אחד מהאנשים שהמציאו את קריאת ה-"היידה ביבי" המפורסמת באותה תקופה, כשהיה חלק מנוער הליכוד.
הלילה ב23:00 יערוך ואטורי ריאיון ראשון באולפן הפתוח.
פורסם על ידי ניסים ואטורי לרשימת הליכוד לכנסת ב- יום שני, 13 בפברואר 2012
זה שבא וזה שהולך.
ואטורי גדל בשכונת רמת אליהו בראשון לציון. שירת בצה"ל כמפקד צוות חילוץ בחיל האוויר. בעל תואר ראשון במשפטים ויזם בתחום הבנייה.
במהלך הבחירות לכנסת התשע עשרה, התמודד על מקום ברשימת הליכוד, ולאחר האיחוד עם ישראל ביתנו ויצירת הסיעה המשותפת הליכוד – ישראל ביתנו והוצב בה במקום ה-94 אשר נחשב לא ריאלי.
בבחירות לכנסת העשרים ואחת התמודד שנית וזכה במשבצת המועצות האזוריות, שהוצבה במקום ה-37. לאחר שהכנסת העשרים ואחת התפזרה, הוחלט בליכוד להשתלב עם מפלגת כולנו, ולכן מקומו הועבר למקום ה-40, גם בבחירות לכנסת ה-22 והכנסת ה-23 מוקם במקום ה-40. מפלגת הליכוד זכתה בשלוש מערכות אלו ב־32–36 מנדטים, וכך לא נכנס ואטורי לכנסת.
