ספינת הטילים ״סער 6״ החדשה תחליף את דגלה לדגל ישראל ותעבור רשמית לידי זרוע הים. משם יתחילו הסטי"לנים להכין אותה למסע שבסיומו תגיע ״אח"י מגן״ לבית החדש שלה – בסיס חיפה.
ספינת הטילים ״אח"י מגן״ היא אחת מתוך ארבע הספינות ״סער 6״ החדשות, שמטרתן להגן על אסדות הגז בפרט ועל השטח הכלכלי בים ככלל, שגודלו כפול ממדינת ישראל עצמה. הצורך בכלי חדש ומתקדם התעורר בעקבות גילוי מאגרי הגז במים הכלכליים של מדינת ישראל בתחילת העשור השני של שנות ה-2000.
