נתי חדד, שהוסגר לישראל לפני כחצי שנה מתאילנד, השתחרר היום (א') מכלא צלמון. חדד הוסגר לאחר שריצה שלוש שנות מאסר בכלא התאילנדי כשהורשע בהחזקת אקדח, ניהול מרפאה והחזקת כדורים בניגוד לחוק. הפרקליטות לא התנגדה לשחרורו בוועדת השחרורים. אמו של חדד המתינה לו מחוץ לשערי הכלא: "רק כשאני אראה את הילד שלי יוצא משער הכלא – אני אאמין".
חדד שוחרר ביוני האחרון מבית הכלא בקוסומוי והגיע לבנגקוק במסגרת תהליך העברתו לישראל. לפני כשנה וחצי הגיש חדד את הבקשה, מדינת ישראל אישרה אותה ולאחרונה גם תאילנד ואישרה את ההעברה. לאחר שניתן האישור, פעלו האגף הקונסולרי במשרד החוץ, שגרירות ישראל בתאילנד, המחלקה הבין-לאומית בפרקליטות המדינה ושירות בתי הסוהר להעבירו ארצה להמשך ריצוי העונש.
צילום: חדשות בזמן, אודי מזרחי
בין האישומים שבהם הורשע חדד: החזקת נשק בלי רישיון, לאחר שבמרפאה שהפעיל נמצאו כלי נשק, והחזקת סמים שלא לצריכה עצמית ומכירת תרופות שלא כדין. הוא נידון במצטבר למאסר של ארבע שנים וארבעה חודשים. במהלך מאסרו התדרדר מצבו הבריאותי.
