חודשו יחסי התיאום בין ישראל לרשות הפלסטינית: ראש ממשלת הרשות, מחמד שתייה, אומר הערב "קיבלנו נייר מישראל שבו היא מתחייבת לעמוד בהסכמים איתנו, ולכן אנו מודיעים על חידוש המגעים".
אלג'זירה מצטטת את שתייהם: "שלום עם הפלסטינים הוא זה שיביא מנוחה לישראל, ללא קשר ליחסי הנורמליזציה עם הערבים". הוסיף: "אנו מקווים כי ממשל ביידן יתמוך בפתרון שתי מדינות המבוסס על עקרון שטחים תמורת שלום".
