accessibility-icon
share-icon
אבו מאזן, יו"ר הרשות הפלסטינית. צילום: רויטרס
אבו מאזן, יו"ר הרשות הפלסטינית. צילום: רויטרס

הרשות הפלסטינית מחדשת את התיאום הביטחוני עם ישראל

מערכת C14

מערכת C14

א כסלו ה'תשפא (17.11.20)

0

like

0

dislike

הרשות מודיעה על חידוש התיאום עם ישראל למצב בו היה לפני שנקטעו יחסי התיאום לאחר שיחות עם גורמים בינ"ל


חודשו יחסי התיאום בין ישראל לרשות הפלסטינית: ראש ממשלת הרשות, מחמד שתייה, אומר הערב "קיבלנו נייר מישראל שבו היא מתחייבת לעמוד בהסכמים איתנו, ולכן אנו מודיעים על חידוש המגעים".

אלג'זירה מצטטת את שתייהם: "שלום עם הפלסטינים הוא זה שיביא מנוחה לישראל, ללא קשר ליחסי הנורמליזציה עם הערבים". הוסיף: "אנו מקווים כי ממשל ביידן יתמוך בפתרון שתי מדינות המבוסס על עקרון שטחים תמורת שלום".

עקבו אחרינו גם ב-Google News