ראשי//כלליצוות החללית של חברת "ספייס אקס" האמריקנית הגיע לתחנת החלל הבין-לאומיתמערכת C14א כסלו ה'תשפא (17.11.20)00צוות החללית של חברת "ספייס אקס" האמריקנית הגיע לתחנת החלל הבין-לאומית. ארבעת האסטרונאוטים הגיעו ליעדם לאחר 27 שעות. זו הפעם השנייה בתוך חצי שנה שהחברה הפרטית מבצעת משימה כזו 0כתבו תגובה