accessibility-icon
share-icon

צוות החללית של חברת "ספייס אקס" האמריקנית הגיע לתחנת החלל הבין-לאומית

מערכת C14

מערכת C14

א כסלו ה'תשפא (17.11.20)

0

like

0

dislike

צוות החללית של חברת "ספייס אקס" האמריקנית הגיע לתחנת החלל הבין-לאומית. ארבעת האסטרונאוטים הגיעו ליעדם לאחר 27 שעות. זו הפעם השנייה בתוך חצי שנה שהחברה הפרטית מבצעת משימה כזו


עקבו אחרינו גם ב-Google News