ראשי//כלליח"כ יעקב אשר: "אמרתי לראש הממשלה ולשר הבריאות שצריך להפסיק עם הקונספציה שרק נלחמים בקורונהמערכת C14א כסלו ה'תשפא (17.11.20)00יו"ר ועדת חוקה, ח"כ יעקב אשר: "אמרתי לראה"מ ולשר הבריאות שצריך להפסיק עם הקונספציה שרק נלחמים בקורונה, צריך לדעת איך לחיות איתה. לצערי הם עדיין לא שם. הממשלה צריכה להפוך את הדיסקט והחשיבה" 0כתבו תגובה