accessibility-icon
share-icon

ח"כ יעקב אשר: "אמרתי לראש הממשלה ולשר הבריאות שצריך להפסיק עם הקונספציה שרק נלחמים בקורונה

מערכת C14

מערכת C14

א כסלו ה'תשפא (17.11.20)

0

like

0

dislike

יו"ר ועדת חוקה, ח"כ יעקב אשר: "אמרתי לראה"מ ולשר הבריאות שצריך להפסיק עם הקונספציה שרק נלחמים בקורונה, צריך לדעת איך לחיות איתה. לצערי הם עדיין לא שם. הממשלה צריכה להפוך את הדיסקט והחשיבה"


עקבו אחרינו גם ב-Google News