נתניהו וגנץ סיכמו לקדם פתיחה של מערכת החינוך ביישובים ירוקים וצהובים החל מהשבוע הבא, ופתיחה מיידית של מתחמי קניות פתוחים החל ממחר. כמו כן, בדיון יצטרכו להכריע השרים גם על סגר לילי ביישובים כתומים ואפשרות לסגר כולל ביישובים אדומים.
בנוסף, סיכמו נתניהו וגנץ על פתיחת מתחמי הקניות הפתוחים כגון "ביג" ביישובים המוגדרים ירוקים. כזכור, עד היום לא הותרה פתיחת מרכזי קניות פתוחים שבהם יותר מ-20 חנויות.
ביישובים הכתומים יוטל סגר לילי, ואילו ביישובים האדומים יוטל סגר כללי. ראש הממשלה ושר הביטחון גם סיכמו כי נציגי הקניונים יגבשו פיילוט להפעלת קניון אחד בצורה מצומצמת. בכפוף להצלחתה, יוחלט על מועד פתיחת הקניונים בהמשך.
