accessibility-icon
share-icon
צילום: אורן בן חקון, פלאש 90
צילום: אורן בן חקון, פלאש 90

קבינט הקורונה אישר: שבוע הבא ייפתחו כיתות ה'-ו', מרכזי ביג - מחר

מערכת C14

מערכת C14

כט חשון ה'תשפא (16.11.20)

0

like

0

dislike

בשעות אלו קבינט הקורונה מכונס: ראש הממשלה בנימין נתניהו סיכם עם שר הביטחון בני גנץ על החזרת תלמידי כיתות ה'-ו' וי"א-י"ב לכיתות ביישובים ירוקים וצהובים


נתניהו וגנץ סיכמו לקדם פתיחה של מערכת החינוך ביישובים ירוקים וצהובים החל מהשבוע הבא, ופתיחה מיידית של מתחמי קניות פתוחים החל ממחר. כמו כן, בדיון יצטרכו להכריע השרים גם על סגר לילי ביישובים כתומים ואפשרות לסגר כולל ביישובים אדומים.

בנוסף, סיכמו נתניהו וגנץ על פתיחת מתחמי הקניות הפתוחים כגון "ביג" ביישובים המוגדרים ירוקים. כזכור, עד היום לא הותרה פתיחת מרכזי קניות פתוחים שבהם יותר מ-20 חנויות.

ביישובים הכתומים יוטל סגר לילי, ואילו ביישובים האדומים יוטל סגר כללי. ראש הממשלה ושר הביטחון גם סיכמו כי נציגי הקניונים יגבשו פיילוט להפעלת קניון אחד בצורה מצומצמת. בכפוף להצלחתה, יוחלט על מועד פתיחת הקניונים בהמשך.

עקבו אחרינו גם ב-Google News