סרן חגי ביבי ז"ל שימש כמ"פ לוחמים ונהרג בעת מילוי תפקידו בשנת 2003 בגבול רצועת עזה בעת שהסתער יחד עם סגנו אל עבר מחבל. בסוף השבוע האחרון עיריית מעלה אדומים החליטה להסיר שלט הנצחה לזכרו של אותו גיבור ישראל. לארח הפרסום בערוץ 20, החליטה עיריית מעלה אדומים כי השלט ואתר ההנצחה לזכרו של חגי ביבי ז"ל יישארו ללא שינוי.

כזכור, גורמים בעיריית מעלה אדומים מסרו כי ככל הנראה הסיבה לכוונת העירייה להסרת השלט היא מתן תרומות גבוהות יותר מחו"ל לטובת הנצחת חלל ישראל אחר. אחד מחברי המועצה הבכירים בעיריית מעלה אדומים מסר: "ראש העיר השתגע לחלוטין". אב שכול ממעלה אדומים מסר לחדשות 20: "ראש העיר איבד כל מוסר והגינות גם את הבן שלי הוא אפילו לא טרח להנציח אנחנו לא נשתוק על כך. נפגוש אותו בבחירות הבאות".

מעיריית מעלה אדומים נמסר: "מעלה אדומים מחבקת את המשפחות השכולות לאורך השנה כולה, אנו מלמדים את מורשתם של הנופלים בבתי הספר שלנו, מקימים יחד עם משפחתם פינות הנצחה לזכרם ואנו מזכירים ומספרים את סיפורי הגבורה שלהם בכל הזדמנות.
כך עשינו גם כשהקמנו את הביתן לחיילים שהוצב בכניסה לעיר. את המבנה תרמה תורמת נדיבה מחו"ל, ידידת מעלה אדומים, לזכרו של עמרם אהרון ז"ל".
עוד נמסר מהעירייה: "בשל השותפות הזו של כל התורמים – עלתה תלונה ודרישה מצד נציג התורמת בארץ להסיר את השלטים האחרים מאחר ותרומת המבנה נתרמה על ידם. כדי להסדיר את הנושא לשביעות רצון כולם, הוחלט להוריד את כל השלטים ולכנס את ועדת ההנצחות. חשוב לציין כי חגי ביבי ז"ל מונצח בעיר בשלושה מקומות, בתחזוק ומימון עירוני ומתוך הוקרת זכרו ופועלו למען מדינת ישראל".
