לפני זמן קצר פתח גמזו את מסיבת העיתונאים האחרונה שלו בתור פרוייקטור הקורונה בסיכום הפעילות שנעשתה עד כה במסגרת הטיפול במשבר הקורונה. במהלך מסיבת העיתונאים התייחס גמזו למודל הרמזור שזכה לביקורת רחבה על הצלחתו בחודשים האחרונים ואמר: "הרמזור לא נכשל – הוא חי ומונע התפרצויות. אנחנו יודעים לקבוע על כל עיר, יישוב ואפילו שכונה שצריכה להיכנס לסגר. כל דבר במדינת ישראל עובד על פי הרמזור, הנוסחה היא חכמה – בודקת גם את שיעור הבדיקות החיוביות וגם את התחלואה החבויה. זה מודל רגיש וחכם, הרשויות המקומיות רוצות להיות ירוקות. גם אם הרמזור לא קובע כרגע מסחר או חינוך – כולם רוצים להיות ירוקים".
לפרופ' נחמן אש המליץ: "נחמן, תרד לפרטים, תגיע למעבדות, תגיע לבתי החולים, דבר עם הסוחרים, דבר עם אנשי האכיפה. זה אירוע שיש בו 360 מעלות של שיקולים. שים גם את השיקולים הערכיים והערכים הכלכליים. לא רק האפידמיולוגיים".

מי שיחליף את גמזו כראש תכנית "מגן ישראל" הוא פרופסור נחמן אש, לשעבר קצין רפואה ראשי בצה"ל. לאחר שחרורו מונה לסמנכ"ל בכיר למידע ומחשוב במשרד הבריאות. אש סיים לפני כחודשיים את תפקידו כראש חטיבת הבריאות ומשנה למנכ"ל קופת החולים מכבי. במקביל, הוא משמש גם כפרופסור חבר במחלקה לניהול מערכות בריאות באוניברסיטת אריאל בשומרון.
