accessibility-icon
share-icon
בני גנץ. צילום: תומר ניוברג, פלאש 90
בני גנץ. צילום: תומר ניוברג, פלאש 90

ברקע הדיון בקבינט הקורונה | כחול לבן: מתנגדים להטלת סגר לילי, נקדם את העלאת הקנסות

מערכת C14

מערכת C14

כה חשון ה'תשפא (12.11.20)

0

like

0

dislike


שר הביטחון גנץ אמר לשרי כחול לבן החברים בקבינט הקורונה כי יש להעביר מיידית את העלאת הקנסות- להטיל יותר סגרים בערים אדומות ולפעול לפתיחת החינוך והמסחר במרכזים הפתוחים בערים הירוקות.

שר הביטחון גנץ המקיים בשעות אלו ביקור ביטחוני בקפריסין, ביחד עם שרי ההגנה של קפריסין ויוון, שוחח עם שרי כחול לבן החברים בקבינט הקורונה לפני ישיבת הקבינט. גנץ סיכם עם השרים על קידום הנושאים הבאים בישיבת הקבינט:
1. הורדת סף הכניסה של יישובים אדומים לסגר– מערכת הביטחון ופיקוד העורף יכנסו ביישובים אלו לסיוע מוגבר.
2. קידום מיידי של העלאת הקנסות כפי שסוכם בישיבות הקבינט.
3. פתיחה של אזורי המסחר הפתוחים ביישובים הירוקים.
4. פתיחת כיתות ה'-ו' ביישובים הירוקים.
גנץ והשרים החליטו כי בעת הזו, אין טעם בהטלת סגר לילי וכי יתנגדו לכך.

עקבו אחרינו גם ב-Google News