אברהם גרנט הוא בין המאמנים הבכירים בישראל. הוא היחיד שהגיע לגמר ליגת האלופות (יחד עם צ'לסי), ואימן בין היתר את נבחרת ישראל ופורטסמות' ווסטהאם יונייטד.
בימים אלו נמצא גרנט בדובאי, איחוד האמירויות. היום (ב') אף התארח בתחנת רדיו מקומית ובה דיבר על עברו המקצועי, וגם על עתידו.
"כבוד גדול להיות כאן ועם כולם, הפכתי לטבעוני מאז הקורונה ורזיתי מאוד, אני מרגיש בריא, אני אוהב לנסות דברים חדשים. הפרמייר ליג? הגעתי ממדינה קטנה, בהתחלה הייתי בפורטסמות’ והיה טוב מאוד".
בהמשך אמר: "טיילתי הרבה בעולם והתמודדתי מול הטובים בעולם, הייתה שנה נהדרת בפורטסמות’, סיימו במקום התשיעי ואז התקשרו מצ’לסי, מוריניו עזב בספטמבר כשהקבוצה לא הייתה במצב טוב וביקשו שאוביל את הקבוצה".
על קשרו עם המאמן מוריניו אמר: "הוא מאמן טוב ואדם נחמד. בכל פעם שמגיע מאמן חדש לקבוצה, במיוחד ממדינה קטנה, הוא בסימן שאלה ובוחנים אותו".
על השאלה האם יחזור להתאמן בקרוב אמר: "אני כן מוכן לאמן, אבל אני רוצה קבוצה שתאתגר אותי, קבוצה שיכולה להשיג משהו מכל מדינה, או קבוצות מתאילנד והודו למשל ושאוכל לשפר את הכדורגל במדינה שם".
