accessibility-icon
share-icon

עובדי "כללית סמייל" הכריזו היום על שביתה

מערכת C14

מערכת C14

כב חשון ה'תשפא (09.11.20)

0

like

0

dislike

עובדי "כללית סמייל" נמצאים בשביתה היום, לאחר שהוועד החליט על כך אתמול. מטופלים כועסים שלא קבלו הודעה בנושא אך בכללית אמרו כי נשלחו הודעות על ביטול התורים ושהאתר שלהם מעודכן.


עקבו אחרינו גם ב-Google News