accessibility-icon
share-icon
צילום: פלאש 90
צילום: פלאש 90

ראש הממשלה בירך את ביידן והאריס: "מצפה לעבוד עם שניכם"

מערכת C14

מערכת C14

כא חשון ה'תשפא (08.11.20)

0

like

0

dislike

לפני זמן קצר בירכו ראש הממשלה ונשיא המדינה את הנשיא ה-46 של ארצות הברית ג'ו ביידן ואת סגניתו קמילה האריס


ראש הממשלה בנימין נתניהו בירך את הנשיא ג'ו ביידן ואמר: "ברכות ג'ו ביידן וקמילה האריס. ג'ו, הייתה לנו מערכת יחסית ארוכה וחמה למשך כמעט 40 שנה, ואני מכיר אותך כידיד ישראל גדול. אני מצפה לעבוד עם שניכם כדי לחזק עוד יותר את הברית המיוחדת בין אמריקה לישראל".

כמו כן פנה ראש הממשלה לנשיא היוצא דונלד טראמפ ומסר: "תודה דונלד טראמפ על החברות שהראית למדינת ישראל ולי באופן אישי, על ההכרה בירושלים והגולן, על ההתנגדות לאיראן, על הסכמי השלום ההיסטוריים ובהבאת הברית האמריקאית-ישראלית לגבהים חסרי תקדים".


דברי ראש הממשלה לנשיא היוצא, דונלד טראמפ

 

גם נשיא המדינה ראובן ריבלין בירך את הנשיא ג'ו ביידן ואמר: "ברכת העם בישראל וברכת מדינת ישראל שלוחה לך ידידי גו' ביידן עם הבחרך לנשיא ה-46 של ארצות הברית של אמריקה. ברכת הצלחה שלוחה גם לך, גברתי סגנית הנשיא הנבחר קמילה האריס"

 

עקבו אחרינו גם ב-Google News