ראש הממשלה בנימין נתניהו בירך את הנשיא ג'ו ביידן ואמר: "ברכות ג'ו ביידן וקמילה האריס. ג'ו, הייתה לנו מערכת יחסית ארוכה וחמה למשך כמעט 40 שנה, ואני מכיר אותך כידיד ישראל גדול. אני מצפה לעבוד עם שניכם כדי לחזק עוד יותר את הברית המיוחדת בין אמריקה לישראל".
כמו כן פנה ראש הממשלה לנשיא היוצא דונלד טראמפ ומסר: "תודה דונלד טראמפ על החברות שהראית למדינת ישראל ולי באופן אישי, על ההכרה בירושלים והגולן, על ההתנגדות לאיראן, על הסכמי השלום ההיסטוריים ובהבאת הברית האמריקאית-ישראלית לגבהים חסרי תקדים".
Thank you @realDonaldTrump for the friendship you have shown the state of Israel and me personally, for recognizing Jerusalem and the Golan, for standing up to Iran, for the historic peace accords and for bringing the American-Israeli alliance to unprecedented heights.
— Benjamin Netanyahu (@netanyahu) November 8, 2020
דברי ראש הממשלה לנשיא היוצא, דונלד טראמפ
גם נשיא המדינה ראובן ריבלין בירך את הנשיא ג'ו ביידן ואמר: "ברכת העם בישראל וברכת מדינת ישראל שלוחה לך ידידי גו' ביידן עם הבחרך לנשיא ה-46 של ארצות הברית של אמריקה. ברכת הצלחה שלוחה גם לך, גברתי סגנית הנשיא הנבחר קמילה האריס"
