accessibility-icon
share-icon

‏נשיא איראן: "מקווה שהממשל האמריקני הבא ילמד שסנקציות לא יכולות להסיט את איראן"

מערכת C14

מערכת C14

כ חשון ה'תשפא (07.11.20)

0

like

0

dislike

‏נשיא איראן ‎חסן רוחאני: "אני מקווה שהממשל האמריקני הבא ילמד שסנקציות לא יכולות להסיט את איראן לכיוון המדיניות האמריקנית".


עקבו אחרינו גם ב-Google News