accessibility-icon
share-icon

ביידן: אנחנו על המסלול לניצחון, טראמפ: אנחנו מובילים

מערכת C14

מערכת C14

יז חשון ה'תשפא (04.11.20)

0

like

0

dislike


בנאום שנשא הבוקר ביידן, התייחס המועמד לנשיאות לתמונת המצב המסתמנת במירוץ לנשיאות ואמר: "זה עלול לקחת עוד זמן. אנחנו מרגישים טוב לגבי המצב שלנו". ביידן הסביר כי בגלל ההצבעות המוקדמות זה יקח זמן וכל קול חשוב. "אנחנו מרגישים טוב, אנחנו בטוחים שניקח את אריזונה, מינסוטה וגורגיה".  גם בויסקנסון ומישיגן טען ביידן כי נצחונו מובטח.

ביידן סיכם: "זו החלטה של העם מי יזכה, אבל אני אופטימי, אנחנו בדרך לניצחון".

הנשיא טראמפ צייץ לפני זמן קצר בטוויטר: "אני אצהיר הצהרה הערב. ניצחון גדול!"

בציוץ נוסף טען טראמפ: "אנחנו במספרים גבוהים, אבל הם מנסים לגנוב את הבחירות. לעולם לא נניח להם לעשות זאת. לא ניתן להצביע לאחר סגירת הקלפיות!"

עקבו אחרינו גם ב-Google News