accessibility-icon
share-icon

מהומה פרצה הבוקר בבית החולים "שמיר אסף הרופא" - לאחר שמאושפזת נפטרה ממחלת הקורונה

מערכת C14

מערכת C14

טז חשון ה'תשפא (03.11.20)

0

like

0

dislike

מהומה פרצה הבוקר בבית החולים "שמיר אסף הרופא". לאחר שמאושפזת נפטרה ממחלת הקורונה, פרצה במקום התפרעות מצד בני משפחתה והופנתה אלימות כלפי הצוות הרפואי. משטרה הוזעקה למקום


עקבו אחרינו גם ב-Google News