accessibility-icon
share-icon

‏מנכ"ל משרד הבריאות, הפרופ' חזי לוי: "נגיש בקרוב רשימה נוספת של ערים אדומות

מערכת C14

מערכת C14

טז חשון ה'תשפא (03.11.20)

0

like

0

dislike

‏מנכ"ל משרד הבריאות, הפרופ' חזי לוי: "נגיש רשימה נוספת של ערים אדומות. אני רואה את מגמת הירידה ביכולת לבלום את התחלואה וזה מדאיג אותי"


עקבו אחרינו גם ב-Google News