accessibility-icon
share-icon

המחבל שרצח את הרב אוחיון הי"ד: "אם לא הייתי נעצר - הייתי דוקר עוד אנשים"

מערכת C14

מערכת C14

טז חשון ה'תשפא (03.11.20)

0

like

0

dislike

מתמלילי חקירתו של המחבל שרצח את הרב שי אוחיון הי"ד בצומת סגולה לפני כחודשיים עלה, כי המחבל לא התחרט כל מעשיו, ואם לא היה נעצר - היה דוקר עוד אנשים.


עקבו אחרינו גם ב-Google News