ראשי//כלליהמחבל שרצח את הרב אוחיון הי"ד: "אם לא הייתי נעצר - הייתי דוקר עוד אנשים"מערכת C14טז חשון ה'תשפא (03.11.20)00מתמלילי חקירתו של המחבל שרצח את הרב שי אוחיון הי"ד בצומת סגולה לפני כחודשיים עלה, כי המחבל לא התחרט כל מעשיו, ואם לא היה נעצר - היה דוקר עוד אנשים.0כתבו תגובה