accessibility-icon
share-icon
צילום: פלאש 90
צילום: פלאש 90

הנסיין הראשון שהשתתף בניסוי החיסון לקורונה שוחרר הבוקר

מערכת C14

מערכת C14

טו חשון ה'תשפא (02.11.20)

0

like

0

dislike

מנהל המרכז הרפואי הדסה ברך: "אני שמח שהבוקר מהדסה יוצאת בשורה כזו אופטימית. נאחל להצלחה מלאה עם שאר עשרות משתתפי הניסוי שבוודאי תסייע לתושבי ישראל ואז לעולם כולו".


בבית החולים הדסה עין כרם הסתיים הבוקר אשפוזו להשגחה של המשתתף הראשון שקיבל את החיסון הישראלי הראשון לקורונה, פרי פיתוח המכון הביולוגי.
ענר אוטולנגי בן ה-34 מקיבוץ טללים נפרד מצוות המרכז למחקרים קלינים בעין כרם כשהוא בריא ושלם, מרגיש מצויין וללא כל תסמינים או תופעות שלאחר קבלת החיסון.

האחות חנה דרורי, ראש צוות המרכז למחקרים קלינים בהדסה ביצעה בדיקות אחרונות לענר לפני שחרורו ותדרכה אותו לקראת ביקורות המעקב הבאות בהדסה, וכן באשר לדיווח יומי על הרגשתו באפילקציה ייעודית אליה חובר.

פרופ' יוסי קרקו, מנהל המרכז למחקרים קלינים בהדסה, סיכם את עשרים וארבע השעות האחרונות מרגע מתן החיסון כמוצלחות בהחלט. "זוהי רק תחילת הדרך, אנו שמחים שענר משתחרר היום בבריאות מצוינת. בזכות ענר ושאר משתתפי הניסוי נוכל להגשים את החזון לו אנו שותפים ולקדם את הטיפול והמניעה בנושא הקורונה״.

פרופ' זאב רוטשטיין, מנכ״ל המרכז הרפואי הדסה: ״הנחנו אבן ראשונה בבניית תהליך ארוך ומוקפד, אני שמח שהבוקר מהדסה יוצאת בשורה כזו אופטימית. נאחל להצלחה מלאה עם שאר עשרות משתתפי הניסוי שבוודאי תסייע לתושבי ישראל ואז לעולם כולו".
וענר אוטולנגי, רגע לפני שיצא לביתו סיפר שהוא מרגיש טוב מאוד ומצפה בקוצר רוח לשוב אל ביתו ואל שגרת חייו כדוקטורנט לאימונולוגיה. ״יש לי עבודה במעבדות, מבחינתי אשוב אליה כבר היום. יאללה בחזרה לעולם האמיתי בחוץ״.

עקבו אחרינו גם ב-Google News