accessibility-icon
share-icon

ח"כ לפיד על חבירה אפשרית לחולדאי: "לא פוסל שום אופציה"

מערכת C14

מערכת C14

טו חשון ה'תשפא (02.11.20)

0

like

0

dislike

‏יו"ר האופוזיציה ח"כ יאיר לפיד אומר הבוקר: ‏"פגשתי את רון חולדאי גם בנושא הפוליטי, אני מחבב אותו מאוד, אני טוב בחיבורים פוליטיים, אני לא פוסל שום אופציה... בנט ואני ברמה האישית בידידות, הוא איש מקסים ואני מחבב אותו מאוד".


עקבו אחרינו גם ב-Google News