accessibility-icon
share-icon
אדלשטיין. צילום: פלאש 90
אדלשטיין. צילום: פלאש 90

אדלשטיין נגד כ"ץ: "מוביל לסגר נוסף ולאסון כלכלי"

מערכת C14

מערכת C14

יד חשון ה'תשפא (01.11.20)

0

like

0

dislike

שר הבריאות יולי אדלשטיין מגיב לדבריו של שר האוצר מוקדם יותר היום לפיהם יש לפתוח את חנויות הרחוב כבר השבוע. כ"ץ "ההתעקשות של משרד הבריאות מיותרת"


שר הבריאות יולי אדלשטיין מגיב לדבריו של שר האוצר מוקדם יותר היום לפיהם יש לפתוח את חנויות הרחוב כבר השבוע: "מי שדורש להוביל היום, אחרי העלייה במקדם ההדבקה, לפתיחה פזיזה של המשק, מוביל אותנו בעיניים פקוחות לסגר נוסף ולאסון כלכלי, חברתי ובריאותי".

"אני מבין את מצוקתם של בעלי החנויות. חובתנו לעזור להם ולספק להם רשת ביטחון כלכלית, לדאוג באמת – לא רק בהצהרות. יחד עם זאת לזכור כי פתיחה מהירה עכשיו משמעה סגר נוסף אחר כך. השאננות תוביל בסופו של דבר לגזר דין מוות לעסקים רבים" הוסיף שר הבריאות.

"עלינו רק לראות מה קורה כעת בגרמניה, אנגליה, צרפת, יוון ומדינות נוספות ולהבין כי ההחלטות על פתיחת המשק אסור שתהיינה תחרות בפופוליזם שעלולה להוביל להרס המשק במקום לשיקומו" סיים.

quote icon

מי שדורש להוביל היום, אחרי העלייה במקדם ההדבקה, לפתיחה פזיזה של המשק, מוביל אותנו בעיניים פקוחות לסגר נוסף ולאסון כלכלי,…

פורסם על ידי ‏Yuli Edelstein – יולי אדלשטיין‏ ב- יום ראשון, 1 בנובמבר 2020

 

כאמור על רקע הירידה במספר הנדבקים וקריאות המרד מצד בעלי החנויות קרא שר האוצר מוקדם יותר היום לפתוח את חנויות הרחוב כבר ביום שלישי הקרוב: "ההתעקשות של משרד הבריאות מיותרת".

מרואן ברגותי פלאש 90
maximize-image
השר ישראל כ"ץ. צילום: אוהב זוויגנברג,פלאש 90

ראש הממשלה בנימין נתניהו פנה לסוחרים אך ביום שישי האחרון וביקש מהם לשתף פעולה עוד כמה ימים עד לפתיחת המסחר: "אני יודע כמה קשה. אני מבקש מכם לשתף פעולה עוד כמה ימים. אנחנו התחייבנו לפתוח ביום ראשון הבא (8.11), אולי לפני אם התחלואה תרד, וזו הבעיה העיקרית – התחלואה מזנקת בכל העולם. הצלחנו בכוחות משותפים להוריד אותה, אנו לא רוצים שהיא תעלה בחזרה ואז נצטרך להטיל שוב מגבלות".

"אעזור לכם בכל דרך, עזרנו לכם כלכלית, נעזור לכם בעוד אמצעים. תחזיקו מעמד, עוד כמה ימים תוכלו לפתוח ובעזרת השם נתגבר יחד על התחלואה ויחד על הקורונה. נעזור לכם לשקם את העסקים שלכם. אתם חשובים לי, אני שומע אתכם, אני מבין אתכם".

 

עקבו אחרינו גם ב-Google News