accessibility-icon
share-icon
בנט. צילום: יונתן זינדל פלאש 90
בנט. צילום: יונתן זינדל פלאש 90

ימינה בעד משפחות להט''ביות?

מערכת C14

מערכת C14

י חשון ה'תשפא (28.10.20)

0

like

0

dislike

היום צפויה לעלות במליאת הכנסת הצעת חוק לקידום שוויון זכויות למשפחות להט''ביות. באופן מפתיע, מפלגת ימינה תאפשר חופש הצבעה לחבריה במהלך ההצבעה


הצעת חוק לקידום שוויון זכויות להט"ביות צפויה לעלות היום (רביעי) במליאת הכנסת. הצעת החוק של ח"כ יוראי להב-הרצנו (יש עתיד) מציעה כי בטפסים הרשמיים של המדינה יירשם 'הורה 1' ו'הורה 2' – במקום 'אב' ו'אם' וזאת כאמור במטרה לייצר שוויון זכויות למשפחות להט"ביות.

בתוך כך, סיעת ימינה הודיעה אמש, במפתיע, כי תאפשר חופש הצבעה בהצעת החוק של הרצנו, על 'הורה 1' ו'הורה 2'. בהודעה מטעם הסיעה נכתב כי "ימינה היא מפלגה שמייצגת מגוון דעות ועמדות בחברה הישראלית ויש בה מקום לכולם".

באגפים החרדים-לאומיים של המגזר הדתי כבר החלו במתקפה על ימינה, בשל ההודעה על חופש ההצבעה. יו"ר ימינה, נפתלי בנט, אמנם לא התייחס ישירות לנושא אך כתב אמש בטוויטר: "נתניהו טוען שאלך עם לפיד. לפיד טוען שאלך עם נתניהו. בינתיים נראה שאנחנו הולכים לסגר שלישי כי שניהם משקיעים את האנרגיה בקשקושים, ולא מוכנים לשים רגע את הפוליטיקה בצד ולעבוד במה שחשוב באמת – הקורונה והפרנסה. בושה".

עם זאת, גורם בימינה מסר לערוץ 20 כי אף אחד מהמפלגה לא צפוי לתמוך בהצעת החוק של להב-הרצנו. ההערכה היא כי מדובר בתרגיל פוליטי שנועד ללחוץ על הליכוד לתמוך בהצעת החוק להקמת ועדת חקירה, הצעת חוק של סמוטריץ' (ימינה).

 

עקבו אחרינו גם ב-Google News