על רקע חזרת כיתות א'-ד' ללימודים בשבוע הבא, החלו היום (רביעי) לבצע פיקוד העורף בשיתוף עם מד"א וקופות החולים, בדיקות קורונה מקיפות עבור צוותי החינוך; מורים, סייעים, צוותי המשרד ועוזרי חינוך.

הבדיקות מתבצעות במתחמי הדיגום השונים של פיקוד העורף, בקופות החולים ובתחנות מגן דוד אדום ויתבצעו עד יום שבת הקרוב. כזכור, ביום שני התכנס קבינט הקורונה ואישר את מתווה המל"ל לפיו כיתות א-ד יחזור ללמוד.
מצה"ל נמסר כי: "צה״ל ימשיך להירתם למשימה הלאומית לקטיעת שרשראות ההדבקה והסיוע לכלל אזרחי המדינה".
