משרד הבריאות עדכן הבוקר (רביעי) כי, ביממה האחרונה אובחנו בארצנו 844 בני אדם כחיוביים לנגיף הקורונה הקטלני.
453 חולי קורונה מאושפזים בבתי החולים השונים בארצנו במצב קשה, מהם 196 מונשמים.
על פי הנתונים, 2.2% מהבדיקות שבוצעו נמצאו חיוביות. ביממה האחרונה בוצעו בארצנו 40,340 בדיקות קורונה.
