accessibility-icon
share-icon

ירושלים: הוועדה המחוזית החליטה לקדם תכנית ענק לבית חולים הדסה הר הצופים

מערכת C14

מערכת C14

ט חשון ה'תשפא (27.10.20)

0

like

0

dislike

הוועדה המחוזית י-ם החליטה לקדם תוכנית ענק לבית חולים הדסה הר הצופים. התוכנית מציעה את הגדלת שטחו הבנוי של ולהגדיל את מספר המיטות לכ-1,300. התוכנית הכוללת 7 בניינים חדשים הכוללים בניין מיון, דימות וחדרי ניתוח חדשים, מגדל אשפוז בן 15 קומות, בית חולים שיקומי ומנחת מסוקים חדש.


עקבו אחרינו גם ב-Google News