חוקרי מכון PEW האמריקני: ליהודים יש סיכוי גדול יותר לחלות בקורונה לעומת האוכלוסייה הכללית בארה"ב. את המסקנה הם פרסמו בוועידה השנתית של הפדרציות היהודיות של צפון אמריקה (JFNA) בעקבות מחקר שערכו ושמצא כי 10% מהיהודים בארה"ב אובחנו עם נוגדני קורונה לעומת 2% מהאוכלוסיה הכללית