accessibility-icon
share-icon

חוקרי מכון PEW האמריקני: ליהודים יש סיכוי גדול יותר לחלות בקורונה

מערכת C14

מערכת C14

ט חשון ה'תשפא (27.10.20)

0

like

0

dislike

חוקרי מכון PEW האמריקני: ליהודים יש סיכוי גדול יותר לחלות בקורונה לעומת האוכלוסייה הכללית בארה"ב. את המסקנה הם פרסמו בוועידה השנתית של הפדרציות היהודיות של צפון אמריקה (JFNA) בעקבות מחקר שערכו ושמצא כי 10% מהיהודים בארה"ב אובחנו עם נוגדני קורונה לעומת 2% מהאוכלוסיה הכללית


עקבו אחרינו גם ב-Google News