accessibility-icon
share-icon

מנהל מח' קורונה בהדסה: ‏"היום יום מיוחד. אני סוגר את מחלקות הקורונה א' ו-ב' שהיו פתוחות כ-6 חודשים נטו"

מערכת C14

מערכת C14

ט חשון ה'תשפא (27.10.20)

0

like

0

dislike

פרופ' דרור מבורך מנהל החלקת הקורונה בבית החולים הדסה אמר את הדברים


עקבו אחרינו גם ב-Google News