בראיון אמר זוהר כי לדעתו "בנט ושותפיו כבר לא חלק מגוש הימין. אם יקבל הרבה מנדטים לא תהיה פה ממשלת ימין, ולא בראשות נתניהו, ובלי החרדים. בנט שם לעצמו מטרה לנטרל את נתניהו מהנהגת הימין. לא אתפלא אם יפנה למפלגות שמאל כדי להשיג את מטרתו. עוד הוסיף זוהר כי "כל איש ימין צריך להיות מוטרד מהסיטואציה הפוליטית". זהור הוסיף לתקוף את בנט ואמר: "בנט לקח קרדיט על הטיפול בקורונה על הגב של ראש הממשלה"
על החלטתו להיות ממלכתי יותר התייחס זוהר ואמר כי "הגעתי למסקנה שהם משתמשים בגישה הלוחמנית שלנו כדי לקעקע את הטענות שלנו. הגיע הזמן שהציבור יכיר את המיקי האמיתי".
