על רקע חוסר ההסכמות בין משרדי הבריאות, האוצר והחינוך, קבינט הקורונה התכנס היום (שני) שוב כדי לדון בשלב הבא של ההקלות אשר צפוי להיכנס לתוקפו ביום ראשון הקרוב. בתום ישיבה שנמשכה כ-6 שעות, השרים הסכימו על מתווה המל"ל.
על פי המתווה שאושר, מסתמן כי הלימודים בכיתות א'-ב' יתקיימו לסירוגין על ידי חלוקת הכיתה ופיצול הלימוד. כמובן שהתלמידים יחויבו בעטיית מסכות. בתוך כך הוחלט, כי הקבוצות יכללו עד 28 תלמידים מאותה שכבת גיל (כיתות א' או כיתות ב') ומאותו מוסד חינוכי, ולא יותר מ-3 קפסולות. רק רשויות שיוכלו ללמד בכיתות מלאות תוך עמידה בדרישות הבריאות – יקבלו לכך אישור משרד החינוך.
פתרון הקבע לסוגיית הפעלת כיתות א'-ב' בתקופת הקורונה יגובש לאחר שינותחו החלופות שעלו בדיון וחלופות נוספות.
בתוך כך הוחלט כי ביום ראשון יפתחו התחומים שנקבעו במתווה שאושר: רפואה משלימה וטיפולים לא רפואיים.
כמו כן, הקבינט אישר פתיחת עסקים בהם שוהה רק בעל העסק ולקוח אחד, כגון מספרות, מכוני יופי וקוסמטיקה, מורי נהיגה, מאמנים אישיים ותחומים נוספים בהתאם לרשימה שתגובש ע"י משרד הבריאות.
הדיון על פתיחת חנויות רחוב, צימרים ושירותים קהילתיים ליום חמישי.
