accessibility-icon
share-icon
צילום: מרים אלסטר פלאש 90
צילום: מרים אלסטר פלאש 90

‏פרופ' ערן סגל ממכון ויצמן: "בכל נקודה שבה אתה זקוק לסגר - זה כישלון בניהול המגפה"

מערכת C14

מערכת C14

ח חשון ה'תשפא (26.10.20)

0

like

0

dislike

‏פרופ' ערן סגל ממכון ויצמן בכתבה ל-CNN: "בכל נקודה שבה אתה זקוק לסגר - זה כישלון בניהול המגפה. הסגירה עצמה עשויה לעבוד, מכיוון שכולם נשארים בבית".


עקבו אחרינו גם ב-Google News