צילום: מרים אלסטר פלאש 90ראשי//כלליפרופ' ערן סגל ממכון ויצמן: "בכל נקודה שבה אתה זקוק לסגר - זה כישלון בניהול המגפה"מערכת C14ח חשון ה'תשפא (26.10.20)00פרופ' ערן סגל ממכון ויצמן בכתבה ל-CNN: "בכל נקודה שבה אתה זקוק לסגר - זה כישלון בניהול המגפה. הסגירה עצמה עשויה לעבוד, מכיוון שכולם נשארים בבית". 0כתבו תגובה