accessibility-icon
share-icon
 צילום: אוסקר איוון לופז, שאטרסטוק
צילום: אוסקר איוון לופז, שאטרסטוק

ביידן: "רוסיה היא האיום החמור ביותר לארה"ב"

מערכת C14

מערכת C14

ח חשון ה'תשפא (26.10.20)

0

like

0

dislike

הקרמלין הוציא הודעה רשמית ובה הוא גינה את דברי המועמד הדמוקרטי לנשיאות ארה"ב, ג'ו ביידן, שטען כי רוסיה היא האיום החמור ביותר נגד ארה"ב. הקרמלין טען שביידן מעודד שנאה מיותרת


עקבו אחרינו גם ב-Google News