צילום: אוסקר איוון לופז, שאטרסטוק ראשי//כלליביידן: "רוסיה היא האיום החמור ביותר לארה"ב"מערכת C14ח חשון ה'תשפא (26.10.20)00הקרמלין הוציא הודעה רשמית ובה הוא גינה את דברי המועמד הדמוקרטי לנשיאות ארה"ב, ג'ו ביידן, שטען כי רוסיה היא האיום החמור ביותר נגד ארה"ב. הקרמלין טען שביידן מעודד שנאה מיותרת0כתבו תגובה