accessibility-icon
share-icon
חיסונים. אילוסטרציה
חיסונים. אילוסטרציה

מנהל המכון הביולוגי: "מעריך שהחיסון שלנו יהיה זמין בסוף הקיץ הבא"

מערכת C14

מערכת C14

ח חשון ה'תשפא (26.10.20)

0

like

0

dislike

‏מנהל המכון הביולוגי, פרופ' שמואל שפירא סיפר הבוקר לאריה גולן ברשת ב' על השלב בו נמצא החיסון לקורונה: "עברנו דרך מדעית ודרך רגולטורית לא פשוטות. בדקנו בטיחות ויעילות, לא היו הנחות וקיצורי דרך - והגענו ליעד. הנסיינים לא יחלו בקורונה משום שהחיסון מכיל רכיבים של קורונה, אך אינו הנגיף".


עקבו אחרינו גם ב-Google News