מנהל המכון הביולוגי, פרופ' שמואל שפירא סיפר הבוקר לאריה גולן ברשת ב' על השלב בו נמצא החיסון לקורונה: "עברנו דרך מדעית ודרך רגולטורית לא פשוטות. בדקנו בטיחות ויעילות, לא היו הנחות וקיצורי דרך - והגענו ליעד. הנסיינים לא יחלו בקורונה משום שהחיסון מכיל רכיבים של קורונה, אך אינו הנגיף".