accessibility-icon
share-icon

‏דואר ישראל פותח מהיום את כל יחידות הדואר במתכונת מלאה

מערכת C14

מערכת C14

ז חשון ה'תשפא (25.10.20)

0

like

0

dislike

לאחר שבתקופת הסגר דואר ישראל צמצם את פעילותו בהתאם להנחיות, מהיום ניתן לקבל את השירותים כפי שניתנו לפני תקופת הסגר


עקבו אחרינו גם ב-Google News