מהומה בבית החולים קפלן, בסמוך לחדרו של המחבל, פעיל הג'יאהד האסלמי, מאהר אל אח'ראס אשר מאושפז במקום. אנרכיסטים, פעילי שמאל וערבים שהגיעו לתמוך במחבל תקפו הערב (מוצ"ש) באלימות פעיל ימין שמחה במקום על התמיכה במחבל. בין האנרכיסטים במקום יונתן פולק מי שמוביל בשנים האחרונות הפגנות אלימות באיו"ש בהם נפגעו חיילי צה"ל.
ח"כ עופר כסיף מהרשימה המשותפת אשר נמצא במקום ותומך במחבל, תועד שהוא מתעמת מילולית עם הפעיל. לאחר דקות של מתח וצעקות, חבר הכנסת אוסאמה סעדי שנכח במקום קפץ לעבר פעיל הימין, לקח לו את המכשיר הסלולרי בו הוא תיעד את האירוע, וככל הנראה הפסיק את התיעוד. פעיל הימין מספר בשיחה עם ערוץ 20 כי סעדי תקף אותו באגרוף ולקח לו בכח את המכשיר.
ח"כ אוסאמה סעדי מסר בתגובה כי פעיל הימין הוא שתקף, ובמשך זמן ארוך קרא לעברו ולעבר אנשים נוספים ששהו במקום "מחבלים". בעקבות כך ולאחר שפעיל הימין לא נענה לבקשותיו לצאת מן המקום – לקח סעדי את המכשיר הסלולרי, זאת למרות שפעיל הימין לא תקף אותו פיזית.
ע"פ התלונה שהוגשה בידי עו"ד חיים בלייכר מארגון חוננו, אשר מסייע למתלונן כנפגע עבירה, במהלך חטיפת הפלאפון בידי ח"כ סעדי הוא הכה את הבחור במכת אגרוף. גם ח"כ עופר כסיף ששהה במקום תועד שהוא מתעמת עם המתלונן וקורא לעברו קריאות. הח"כים ותומכי המחבל התעמתו במקום גם עם מאבטחי בית החולים וגם עם משפחות מאושפזים שהתלוננו על המהומה והבלאגן.
