עיתון "הטיימס" הבריטי מדווח כי על פי גורמי מודיעין מערביים ארגון הטרור חמאס משתמש לכאורה בבסיס סודי בטורקיה כדי להוציא לפועל מתקפות סייבר ולהפעיל מודיעין ,ללא ידיעת הממשלה הטורקית לכאורה.
עיתון "הטיימס" הבריטי מדווח כי על פי גורמי מודיעין מערביים ארגון הטרור חמאס משתמש לכאורה בבסיס סודי בטורקיה כדי להוציא לפועל מתקפות סייבר ולהפעיל מודיעין ,ללא ידיעת הממשלה הטורקית לכאורה.