שר הביטחון בני גנץ חתם היום בוושינגטון על הצהרה משותפת בין ישראל לארה"ב המבטיחה את המחויבות האסטרטגית של ארה"ב לשמירה על העליונות הביטחונית של ישראל במזרח התיכון.

גנץ הגיע אמש לפגישת בזק עם מזכיר ההגנה האמריקאי, בסיום הפגישה אמר שר הביטחון: "הובלנו בשבועות האחרונים דיונים חשובים שמבטיחים את המחויבות של ישראל לשימור עליונותה הביטחונית."

גנץ הוסיף: "אנחנו נכנסים לעידן של נורמליזציה במזרח התיכון, שתוכל לסייע מול התוקפנות האיראנית באזור. ביחד עם ארה"ב וידידותינו הוותיקות והחדשות, נבטיח שיתוף פעולה פורה."

