accessibility-icon
share-icon
צילום: שמוליק עלמני
צילום: שמוליק עלמני

הסתיימה פגישתם של שר הביטחון גנץ ומזכיר ההגנה האמריקאי

מערכת C14

מערכת C14

ד חשון ה'תשפא (22.10.20)

0

like

0

dislike


שר הביטחון בני גנץ חתם היום בוושינגטון על הצהרה משותפת בין ישראל לארה"ב המבטיחה את המחויבות האסטרטגית של ארה"ב לשמירה על העליונות הביטחונית של ישראל במזרח התיכון.

maximize-image
images-count2+
צילום: שמוליק עלמני

גנץ הגיע אמש לפגישת בזק עם מזכיר ההגנה האמריקאי, בסיום הפגישה אמר שר הביטחון: "הובלנו בשבועות האחרונים דיונים חשובים שמבטיחים את המחויבות של ישראל לשימור עליונותה הביטחונית."

maximize-image
images-count2+
צילום: שמוליק עלמני

גנץ הוסיף: "אנחנו נכנסים לעידן של נורמליזציה במזרח התיכון, שתוכל לסייע מול התוקפנות האיראנית באזור. ביחד עם ארה"ב וידידותינו הוותיקות והחדשות, נבטיח שיתוף פעולה פורה."

maximize-image
images-count2+
גנץ ואספר חותמים על ההצהרה. צילום: שמוליק עלמני
עקבו אחרינו גם ב-Google News