בית החולים הדסה בעדכון לגבי מצבו של בכיר הרשות צאיב עריקאת: "מר עריקאת, המאושפז ביחידה לטיפול נמרץ לחולי קורונה במרכז הרפואי הדסה עין כרם, חובר היום למכשיר אקמו הדבר נעשה במטרה למנוע החמרה במצב הריאה המושתלת בגופו, כתוצאה משימוש במכשיר הנשמה".
"הוא חובר למכשיר על ידי צוות היחידה לטיפול נמרץ לחולי קורונה וצוות מומחי לב חזה. מכשיר האקמו מבצע את פעולת הריאה תוך שמירה על רמת חמצן מספקת. מצבו מוסיף להיות קריטי, אך יציב".
"צוות היחידה לטיפול נמרץ לחולי קורונה בהדסה ממשיך לטפל בו, תוך שהוא עומד בקשר עם מומחים להשתלת ריאות בארץ ובעולם עם נסיון בטיפול בחולי קורונה".
