accessibility-icon
share-icon
לפיד ובנט. צילום: פלאש 90
לפיד ובנט. צילום: פלאש 90

מי מתפקד הכי טוב באופוזיציה? ואיזה שר פועל באופן הטוב ביותר | סקר ערוץ 20

מערכת C14

מערכת C14

ב חשון ה'תשפא (20.10.20)

0

like

0

dislike

סקר ערוץ 20 בדק מי הציבור הישראלי חושב שמתפקד הכי טוב למען הציבור בישראל מספסלי האופוזיציה, וכן איזה שר פועל באופן הטוב ביותר


בסקר שמתפרסם הערב בערוץ 20 בתשובה לשאלה "מי מבין ראשי מפלגות האופוזיציה פועל באופן הטוב ביותר למען אזרחי ישראל", עולה כי הציבור מביע הערכה רבה לפועלו של חבר הכנסת נפתלי בנט, אשר פועל ללא לאות בסיוע והסברה לציבור במאבק בנגיף הקורונה.

בנט זוכה בסקר ללא פחות מ-54% ומותיר הרחק מאחור את חבריו לאופוזיציה. יאיר לפיד זוכה ל-22%, אביגדור ליברמן יו"ר ישראל ביתנו מקבל 9% בלבד. צמודים אליו גם ראש הרשימה המשותפת איימן עודה ויו"ר מרץ ח"כ ניצן הורוביץ אשר מקבלים 8% ו-7% בהתאמה.

בסקר שמתפרסם הערב בערוץ 20 בתשובה לשאלה "מי מבין שרי הממשלה הבאים  (בני גנץ, אבי ניסנקורן, אמיר אוחנה, אריה דרעי, מירי רגב ואיציק שמולי) פועל למען אזרחי ישראל באופן הטוב ביותר" מצטיירת תמונה מפתיעה.

מי שזוכה להכרה על פועלו הוא חבר מפלגת העבודה, שר העבודה והרווחה, איציק שמולי, אשר גורף 22% מבין המשתתפים. מיד אחריו מגיעה שרת התחבורה מירי רגב עם 17%. אחרי השרה רגב ניצב שר הפנים אריה דרעי אשר מקבל 10% בלבד.

בשלישיה הסוגרת נמצאים שר הביטחון וראש הממשלה החליפי בני גנץ, שר המשפטים אבי ניסנקורן והשר לביטחון פנים אמיר אוחנה עם 9% כל אחד.

 

עקבו אחרינו גם ב-Google News