הבוקר (ב') פקדו את הכותל המערבי לתפילת ותיקין של ראש חודש חשוון כאלף וחמש מאות איש בחלוקה למתחמי תפילה בהתאם להנחיות, כאשר קבוצת נשות הכותל נעדרו החודש מהמקום ובכך התפילה נותרה חגיגית מתוך אחדות כראוי למקום הקדוש וללא פילוג.

החל מאמש החלו המונים לפקוד את רחבת הכותל המערבי לאחר כחודש ימים בהם נמנע מהציבור לפקוד את הכותל המערבי ולהתפלל עקב הסגר.
"המחזה והתמונות של המונים נוהרים עם ילדיהם מהווים עדות לקשר העמוק של עם ישראל על כל עדותיו אל מקום הקודש, כאשר רבים שרו וביטאו הודיה על היכולת לשוב ולהתפלל בכותל המערבי בצד ירידת ההדבקה בקרב תושבי ישראל" נמסר מהקרן למורשת הכותל המערבי.
מארגון ליב"ה נמסר: "שמחים שנשות הכותל הבינו שהן מקום לפרובוקציות בתקופה הזו, ובחרו לקיים את טקסיהן בזום כך ראוי להמשיך ולא להפריע לציבור הישראלי לקיים את תפילות ראש חודש במקום הקדוש ביותר לעם היהודי. חודש טוב".
