Photo by Flash90ראשי//כללישר הביטחון גנץ עבר בדיקות בבית החולים ושוחררמערכת C14ל תשרי ה'תשפא (18.10.20)00שר הביטחון, בני גנץ, הגיע הבוקר (ראשון) לבית חולים תל השומר, לאחר שלא חש בטוב, להתייעצות עם רופאו האישי ד"ר שלמה שגב. בתום מספר בדיקות שעבר בבית החולים שוחרר שר הביטחון ועשה את דרכו לקריה בת"א. 0כתבו תגובה