accessibility-icon
share-icon
Photo by Flash90
Photo by Flash90

שר הביטחון גנץ עבר בדיקות בבית החולים ושוחרר

מערכת C14

מערכת C14

ל תשרי ה'תשפא (18.10.20)

0

like

0

dislike


שר הביטחון, בני גנץ, הגיע הבוקר (ראשון) לבית חולים תל השומר, לאחר שלא חש בטוב, להתייעצות עם רופאו האישי ד"ר שלמה שגב. בתום מספר בדיקות שעבר בבית החולים שוחרר שר הביטחון ועשה את דרכו לקריה בת"א.

עקבו אחרינו גם ב-Google News