accessibility-icon
share-icon
שאשא ביטון. צילום: הדס פרוש, פלאש 90
שאשא ביטון. צילום: הדס פרוש, פלאש 90

ח״כ שאשא ביטון ממשיכה להזיק למלחמה בקורונה: ״נדרוש לפתוח את מערכת החינוך לאלתר״

מערכת C14

מערכת C14

כד תשרי ה'תשפא (12.10.20)

0

like

0

dislike

על פי דבריה היא מבקשת לשמוע מה הסיבה להשאיר את הילדים בבית ולגרום נזק אדיר לכלכלה


חברת הכנסת יפעת שאשא ביטון, יו״ר ועדת הקורונה ממשיכה בלעומתיות כלפי הסגר ומצודדת בפתח דבריה בדיון בפתיחת מערכת החינוך לאלתר: ״ אנחנו כבר יודעים גם ממחקרים שמגיעים לאחרונה שהנזק בסגירת מערכת החינוך עולה בעשרות מונים על התועלת שאפשר להשיג מכך לתחלואה, יש לנו גם מסמך של האוניברסיטה העברית שתומך בכך".

"הילדים נדבקים פחות ומדביקים פחות ואין שום הגיון אפידמיולוגי להשארה שלהם בבית ולכן אנחנו נדרוש שהמערכות האלה ייפתחו לאלתר ואנחנו נדאג שלא יגררו את זה עד לרגע האחרון, כבר ראינו פעמים בהם עד ערב לפני הפתיחה אם לא עד הבוקר של הפתיחה נדחתה ההחלטה ולא ניתן לזה לקרות הפעם".

"משום שאתמול שמענו את ראש בריאות הציבור אומרת שלא בטוח שייפתחו המערכות עד שבוע הבא אני מבקשת לשמוע תוך כדי דיון מה הסיבה להשאיר את הילדים בבית ולגרום נזק אדיר לכלכלה".

עקבו אחרינו גם ב-Google News