על פי הפרסומים הערב ארבעה לוחמי גבעתי נפצעו במהלך קטטה אלימה שפרצה בין לוחמים שבהכשרה משתי פלוגות, ככל הנראה גבעתי ויחידת הסיור הבדואית שנמצאות יחדיו בבא"ח גבעתי בבסיס קציעות סמוך לגבול מצרים.
החיילים פונו לבית החולים סורוקה בבאר שבע. מצ"ח פתחה בחקירת האירוע. על פי הדיווחים בקטטה היו מעורבים גם מפקדים והיא כללה איומים בנשק.
