שרת התחבורה מירי רגב בראיון לערוץ 20 במהדורה המרכזית: "אי אפשר להתנהל עם אופוזיציה בממשלה, קומפוזיציה בממשלה, וויכוחים על כל דבר, הפגנות, תפילות, שמים פתוחים, אלו סוגיות שכולנו צריכים להיות בהן מתחת לאלונקה" דיברה רגב על המצב הבעייתי בין כחול לבן לליכוד בקואליציה.
"אנחנו לא פוחדים מבחירות ולא חושבים שכרגע זה העיתוי הנכון לבחירות" הדגישה עוד בנושא.
על פתיחת השמיים לטיסות אמרה שרת התחבורה: "רוצים להחזיר את השמיים הפתוחים באופן מלא מיד בסיום הסגר". אך הבהירה כי: "אי אפשר לאשר עד שמביאים את ההחלטה לקבינט. "מתווה הסגר היה נכון, כשיגמר צריך לפצוח את השמים באופן מלא" הדיגשה בנוסף וסיימה: "הגדלנו את כמות התח"צ שתיתן מענה לאלו שחוזים לעבוד והצרכנים".

על חילופי הדברים בינה לבין ברקוביץ: "אף אחד לא צריך לקחת מיליון וחצי איש ולהאשים אותם שהם חברים בארגון פשע. אנחנו שומרים על הליכודניקים, אף אחד לא צריך להיקרא חבר בארגון פשע. אנחנו מייצגים את הליכודניקים, למה לקרוא להם חברים בארגון פשע?"
נתתי לו הזדמנות בשידור להתנצל, ואני אומרת: "כל עוד הוא לא יתנצל ברמה הערכית אעשה את הכל שהוא לא יהיה המאמן".
"כל פעם יש לו משיח חדש אם זה גנץ אם זה אהוד ברק, זה לא עובד בדרך הזאת. אנחנו מצפים מתכניות להיות מאוזנת".

לגבי השאלה האם הם מאויימים מהעליה של בנט בסקרים אמרה רגב: "לא, בנט חזק בסקרים ובפייסבוק וחלש בעשיה ובקלפי".
בתוך כך לאחר הראיון הערב דווח כי הוגשה תלונת הסתה לרשות השניה לטלוויזיה ורדיו כנגד אייל ברקוביץ' ע"י היועמ״ש של תנועת הליכוד ,עו״ד אבי הלוי, בגין ״הסתה של מר אייל ברקוביץ נגד מצביעי הליכוד״.
