״אני עומד להתחיל עכשיו דיון עם צוות השרים לקראת ההחלטה החשובה מאוד בקבינט הקורונה ביום שלישי" אומר ראש הממשלה נתניהו לפני הדיון.
צילום: איתי בית און/לע״מ
"אני יודע שהסגר הוא קשה לכולנו, אבל אני בטוח שרוב הציבור מבין היום שההחלטה שהובלתי על סגר הייתה הכרחית. היא הצילה אותנו מעלייה גיאומטרית של תחלואה, של תמותה, של חולים קשים, ועדיין מוקדם מדי לברך על המוגמר".
"יש סימנים ראשונים של הצלחה, אבל אנחנו צריכים עוד כמה ימים כדי לבחון את זה, וגם אז היציאה תהיה מדורגת, אחראית וזהירה".
עוד התייחס נתניהו לפתיחת העסקים ובגנים לגיל הרך: "נפתח את העסקים של עד 10 אנשים שלא מקבלים קהל, נפתח גם את הגיל הרך, אבל נעשה את זה ושלבים אחרים בהדרגה, בזהירות, ועם מדדים ברורים למעבר משלב לשלב".
